Reklamacja
WAŻNE - przeczytaj przed zakupem!!
Jak mogę zgłosić reklamację dotyczącą uszkodzenia paczki w transporcie, niekompletnej ilości w przesyłce lub odstąpić od umowy zawartej na odległość?
Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę kontaktu:
1. Jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie (w rozmowie współnie ustalimy jakie działania podejmiemy aby były satysfakcjonujące dla Ciebie) tel: 668 344 571.
2. Możesz również zgłosić odstąpienie w sklepie internetowym wypełniając formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego) i wysłać go do nas w formie elektronicznej na adres email: bok@kleralsklep.pl i postępuj zgodnie z wytycznymi, jakie otrzymasz w odpowiedzi zwrotnej na swój adres e-mail
3. Możesz skożystać z metody tradycyjnej: wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - (możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego) - i wyślij go do nas wraz z zakupinym towarem na adres: KLERAL POLSKA sp z o.o. Ul.Dębowa 3 83-200 Starogard Gdański. (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!!)
W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:
-
Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. kosmetyki, leki, depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.).
-
Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.).
-
Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).
Informacje przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) "Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu."
"Konsument ponosi bezpośrednie koszty przesyłki i jej zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas gdy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa."
Twoja przesyłka nie została odebrana i wróciła do naszej firmy?
Prosimy o przesłanie informacji czy mamy ponownie wysłać zamówienie, a w przypadku rezygnacji z zamówienia zgodnie z regulaminem sklepu prosimy o przesłanie stosownej informacji zwrotnej.
Gdy rezygnujesz z zakupu po wysłaniu przesyłki z magazynu, koszt przesyłki i przesyłki zwrotnej odejmowane są z przesłanej przedpłaty zgodnie z wystawioną fakturą korygującą do zawartej już transakcji.
Różnicę zwrócimy na Twoje konto bankowe natychmiast po przesłaniu numeru konta bankowego i danych odbiorcy przelewu na adres email: bok@kleralsklep.pl.
Ważne!
Zgodnie z postanowieniami regulaminu sklepu intermetowego &VIII.p4:
W przypadku rezygnacji użytkownika z zamówienia po wysłaniu przesyłki przez sklep internetowy lub nie odebrania przesyłki kurierskiej, czy paczkomatowej w terminie określonym w regulaminie przewoźnika (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), koszty przesyłki i przesyłki zwrotnej oraz ewentualnej ponownej wysyłki zamówienia obciążają kupującego.
Formularz odstąpienia od umowy
Dane Klienta:
.....................................................
.....................................................
.....................................................
Dane Sprzedawcy:
KLERAL POLSKA SP. Z O.O.
UL. Dębowa 3 83-200 Starogard Gdański
Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów/ świadczenia następującej usługi (*):
Data zamówienia: |
|
Data odbioru towaru: |
|
Imię i nazwisko / Nazwa / konsumenta (-ów) (*): |
|
Adres konsumenta (-ów): |
|
Proszę o zwrot zapłaconej ceny towaru na niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób (*): |
|
Podpis konsumenta (-ów) (podpis jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej, w wersji elektronicznej nie jest potrzebny): |
|
Miejscowość, data: |
|
*niepotrzebne proszę skreślić
- KLERAL SYSTEM SENJAL SILK jedwabny fluid witaminowy do włosów 100ml74,99 zł
- KLERAL SYSTEM Semi Di Lino nawilżajaca maska do włosów suchych 1 litr74,59 zł
- KLERAL SYSTEM SENJAL SILK jedwabny fluid witaminowy do włosów 100ml31,49 zł
- Lovien Essential SILK CREAM serum do włosów z problemem rozdwajania 120ml69,99 zł
- KLERAL SYSTEM Semi Di Lino płynne kryształki nasion lnu do włosów suchych34,99 zł
- KLERAL SYSTEM Semi Di Lino nawilżający szampon do włosów suchych 300 ml44,49 zł
- KLERAL SYSTEM MACADAMIA maska emolientowa do włosów plączących się 1 litr89,79 zł
- KLERAL SYSTEM Semi Di Lino nawilżajaca maska do włosów suchych 250 ml27,49 zł
- KLERAL Semi Di Lino Gold Filler kolagenowy fluid 10ml16,19 zł
- KLERAL SYSTEM MACADAMIA maska emolientowa do włosów plączących się 500ml59,99 zł